اما اول هشدار ها و موارد مهم
⦁    در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که شما با ریسک خودتان جیلبریک میکنید و ما مسئولیتی در رابطه با آن قبول نمیکنیم.
⦁    جیلبریک TaiG از گوشی ها/تبلت های زیر با سیستم عامل iOS 8.1.1 و بتای iOS 8.2 پشتیبانی میکند.
⦁    iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 5, iPhone 4S
⦁    iPad Air 2, iPad Air, iPad 4, iPad 3, iPad 2
⦁    iPad mini 3, iPad mini 2, iPad mini
⦁    iPod touch 5G
⦁    جیلبریک TaiG از نسخه های قبلی iOS 8 تا iOS 8.1.1 هم پشتیبانی میکند اما پیشنهاد میکنیم برای جلبریک نسخه های پایین تر سیستم عامل ها از برنامه ی تانگو استفاده کنید.



⦁    جیلبریک TaiG فقط برای نسخه های ویندوز عرضه شده و کاربران مک فعلا باید صبور باشند ولی میتوانند با استفاده از برنامه های شبیه سازی مانند پاراللز این جیلبریک را انجام داد.(برای آموزش استفاده از برنامه ی پاراللز کلیک کنید)
⦁    قبل از هر کاری هم یک بک آپ از داده های خود ذخیره کنید تا اگر هم در جایی به مشکل برخوردید ,پشیمان نشوید
⦁    هرگونه سیستم آنتی-ویروس بر روی کامپیوتر خود را غیر فعال کنید تا مانع اتصال برنامه TaiG به اینترنت نشود.
⦁    اگر در مرحله ای از آموزش زیر دچار مشکل شدید یکبار گوشی خود را ریستارت کنید(نگه داشتن دکمه home و power به مدت ۱۰-۲۰ ثانیه)
آما آموزش جیلبریک
قدم اول: آخرین نسخه ی جیلبریک TaiG را از این لینک دانلود کنید و از حالت فشرده آنرا خارج کنید.
قدم دوم: آخرین نسخه ایتونز هم از این لینک دانلود کنید.
قدم سوم: گوشی خود را با کابل usb به کامپیوتر وصل کنید.
قدم چهارم: هر گونه رمز ورودی را در گوشی خود غیر فعال کنید (Settings > Touch ID & Passcode).
قدم پنجم: گوشی را در حالت flight mode قرار بدهید و همچنین find my iphone را در قسمت iCloud خاموش کنید.
برنامه ی دانلود شده در قدم اول را با راست کلیک کردن و به عنوان  “Run as Administrator”  اجرا کنید.
قدم ششم: کمی ممکن است زمان ببرد تا گوشی شما را شناسایی کند, وقتی که شناسایی شد گزینه ی ۳k assista TaiG App Store را که در زیر Cydia نوشته شده است را از انتخاب خارج کنید.
 
قدم هفتم: روی گزینه ی سبز رنگ که به چینی نوشته جیلبریک کلیک کنید. در اینجا مشاهده میکنید که دایره ای مشغول پر کردن محیط دایره است و درصد نشان میدهد.
 
قدم هشتم: وقتی که جیلبریک شما کامل شد ,گوشی به صورت اتوماتیک ریبوب میشود و بعد از بالا آمدن گوشی ,شما با برنامه ی سایدیا روبه رو میشوید.
مشکلات رایج:
بعضی از کاربر ها از مشکل نصب برنامه از ایتونز خبر دادند که معمولا با نصب توییک های  Cydia Substrate و app.sync درست میشود.
 
-کاربر عزیزی به این موضوع اشاره کرد که در هنگام کار با جیلبریک در قدم هفتم درصد بیشتر از ۳۰ یا ۴۰ درصد نمیرود در سایت های خارجی هم عده ی زیادی دچار این مشکل شده اند اما باز هم دلیل این مشکل ,مشخص نشده است .اما در یک سایت معتبر به این موضوع اشاره کردند که با انجام کار های زیر ممکن است مشکل حل شود:
۱-اپدیت کردن گوشیتان از راه ایتونز و نه از طریق خود گوشی.(در صورتی که به آخرین نسخه اپدیت شده پیشنهاد میکنم یکبار از گوشی بک آپ بگیرید و سپس آنرا از طریق ایتونز ریستور کنید)
۲-خالی کردن حدود ۱ گیگ از حافظه ی گوشی.
۳-با یک کامپیوتر قدرتمند و پاک از ویروس، جیلبریک را انجام دهید.
۴-مطمئن شوید که کابل usb سالم است و به درستی به گوشی و کامپیوتر وصل شده است.
 کاربر گرامی هم کمکمان کرد و این موضوع را مطرح کرد که اگر موقع اجرای taiG ضربدر قرمز رنگ مشاهده کردید یک از احتمالات اصلی, نصب نبودنhttp://ccpic.wanmeiyueyu.com/Data/itunes/iTunesDriver64_0205.exe درایور های ویندوز (۶۴) می باشد